Jaguar XF 2017: потужний двигун з ідеальною динамікою при будь-якій погоді

14.01.2016

Jaguar XF 2017: потужний двигун з ідеальною технікою при будь-якій погоді

Основні параметри:

  • Придбати повнопривідні автомобілі з екологічними 180-сильними моторами Ingenium можна буде в десятках країн світу. Ці двигуни безперебійно виконують завдання за любої погоди.

  • У концепцію F-TYPE вбудована спеціальна система для поліпшеного зчеплення з дорогою і підвищення ефективності AWD без шкоди маневреності задньопривідних комплектацій.

  • Завдяки режиму Adaptive Surface Response автомобіль буде зберігати контроль над керуванням під час пересування при поганій погоді.

  • Система Advanced Aluminium Architecture забезпечила «Ягуарові» статус самого легкого дизельного автомобіля з повним приводом в своєму класі.

  • У конструкціях всіх моделей з дизельними 180-сильними агрегатами і АКПП передбачена система настройки динаміки. Ця технологія допоможе встановити індивідуальну підвіску, трансмісію, рульове управління і інші параметри з урахуванням вашого досвіду водіння.

  • У моделі з 180-сильним дизельним двигуном і МКПП поміщена технологія Adaptive Dynamics (безступінчасте регулювання демпфірування).

  • За версією Euro NCAP нові Jaguar отримали п'ять зірок.

  • Нові моделі вважаються кращими в своєму класі по комфорту і практичності - об'єм багажного відсіку складає 540 літрів, при цьому задні пасажири відчувають себе зручно.

  • Показник викидів вуглекислого газу знаходиться на рівні 104 г / км, що є найнижчою позначкою серед негібридних представників сегмента.

  • Перша поява на ринку очікується у вересні 2016 року.

Лінійка Jaguar XF 2017 року

Конструктори нових моделей Jaguar, які з'являться на ринку в 2016 році, розширили список можливостей управління динамікою для поліпшення взаємодії автомобіля і водія.

Вперше в своїй історії британський бренд презентував повнопривідні автомобілі з 4-циліндровим дизельним двигуном високої якості, об'ємом 2,0 л і потужністю 180 «коней». Таке поєднання посприяє економії палива, поліпшення зчеплення з дорожнім покриттям і впевненому пересуванню при будь-якій погоді. Автомобіль буде доступним на всіх ринках.

Примітною особливістю нової лінійки є технологія IDD, яка дозволяє встановлювати крутний момент при виникненні такої потреби. Розробкою даної системи займалися співробітники самої компанії. Вона успішно була випробувана на моделях F-TYPE AWD - завдяки їй автомобілі запам'яталися хорошими маневрами заднього приводу і ідеальної передачу крутного моменту на передню вісь в разі такої потреби. Така система сприяє раціональному використанню можливостей, наданих додатковим зчепленням з дорожнім покриттям. В результаті водій знаходиться в повній безпеці навіть при дуже поганих погодних умовах.

Кевін Страйд, який курирує модельний ряд XF, заявив про світове визнання нової лінійки і охарактеризував модель як найбільш динамічний седан бізнес-класу. Тепер конструктори Jaguar зосередили свою увагу на поєднанні цих переваг з екологічністю, що було досягнуто шляхом установки дизельних моторів Ingenium. Завдяки широкому поширенню технологій Adaptive Dynamics і Configurable Dynamics, компанія поліпшила свої позиції в рейтингу управління і плавності пересування.

На особливу увагу заслуговує система Configurable Dynamics, що надає водієві можливість підлаштовувати все параметри машини під свої потреби за допомогою сенсорних кнопок. Спочатку інженери помістили цю функцію тільки на V6, але тепер вона доступна на всіх автомобілях з 4 циліндрами, потужністю 180 к.с. і коробкою автомат.

Jaguar справив ще одну невелику революцію - технологія Adaptive Dynamics для регулювання демпфірування тепер присутній на авто з механікою. Відтепер швидкості будуть перемикатися більш плавно і точно, а сама система адаптована до 6-ступінчастою КПП.

Не можна не згадати InControl Touch Pro - інформаційно-розважальну систему, витягувати максимум переваг з Configurable Dynamics. При використанні функції Dynamic-i на 10-дюймовому екрані з'являються: таймер кола, педалі гальма і прискорення, секундомір і інші параметри, що сприяють комфортній їзді.Модифікована система управління доповнюється еталонної динамікою, просторим салоном і 540-літровим багажним відсіком, який є найбільш об'ємним в своєму класі.

Також тестування нових XF довело високий рівень безпеки, про що говорять п'ять зірок від Euro NCAP.

Керівники Jaguar вважають, що новий XF стане більш успішним його попередника, на який припадає 28% всіх продажів. Модель вийде в наступних комплектаціях: Prestige, S, R-Sport, Pure і Portfolio.

Лінійка моторів:

  1. Дизельний 2-літровий двигун потужністю 163 «конячок» в поєднанні з механікою або автоматом, задній привід.
  2. 2-літровий «дизель» потужністю 180 к.с. з RWD, АКПП або МКПП.
  3. 2-літровий 240-сильний бензиновий двигун із заднім приводом і коробкою автомат.
  4. 3-літровий 300-сильний «дизель», автомат і задній привід.
  5. 340-сильний 3-літровий бензиновий мотор з повним або заднім приводом, автомат.
  6. 3-літровий «бензин», потужність 380 «коней», RWD / AWD, автоматична коробка.

Повнопривідні моделі Jaguar

Повний привід, який ідеально поєднується з двигунами Ingenium, забезпечує маневреність, ефективність і потужність при будь-яких погодних умовах. Система повного приводу з керуванням крутного моменту довела свою ефективність на 3-літрових бензинових моторах з шістьма циліндрами. При складанні XF технологію помістять в 4-цилідровий дизельний агрегат об'ємом 2 літри. Доступ до такої комплектації отримають споживачі з усього світу, в тому числі і з Північної Америки.

Автомобіль поєднав в собі прекрасні можливості зчеплення з дорогою, динаміки, енергоефективності та чутливості, при цьому потужність мотора становить 180 к.с., крутний момент - 430 Н · м, а автоматична коробка передач складається з 8-ми швидкостей. Всі ці особливості зробили нову модель більш привабливою для бізнес-сегменту на рівні викидів CO2 до 129 г / км.

При пересуванні в стандартних умовах крутний момент надходить на задню вісь. Якщо порівнювати з постійним AWD (повним приводом), то такий підхід дозволяє заднеприводному автомобілю зберігати динаміку і забезпечувати водієві повний контроль над управлінням з мінімальним ризиком втрат в області трансмісії.

Для контролю часу і показників переданого крутного моменту британські конструктори помістили систему IDD, яку розробляли кращі фахівці компанії. Технологія функціонує за рахунок постійного контролю тертя між дорогою і колесами, а також обсягу споживання зчеплення контактіруемие області кожної шини.

Вперше систему випробували на F-TYPE AWD. Пристрій був встановлений в розподільну коробку, що дозволило застосовувати його для попереджувального управління з урахуванням прогнозу і управління, поведінка якого залежить від зворотного зв'язку. При цьому IDD поєднується з технологіями курсової стійкості, векторизації крутного моменту і Jaguar Drive Control.

Принцип роботи системи побудований на тому, що при отриманні інформації про досягнення задньою віссю максимально допустимого зчеплення, крутний момент передається на передню вісь, за рахунок чого знижується ймовірність занесення при швидкому входженні в повороти.

Середня витрата палива складає 4,9 л на 100 км, при цьому до швидкості 100 км / год автомобіль розганяється не більше ніж за 8 секунд. Двигун набирає потужність 180 кінських сил при 1750 об / хв, гарантує сильне прискорення і високу продуктивність. У технічних характеристиках зазначено, що максимальна швидкість Jaguar XF становить 222 км / ч.

Ідеальне зчеплення з дорогою при будь-яких умовах

Така перевага забезпечує система Adaptive Surface Response, яка присутня у всіх комплектацій з повним приводом. Система може перемкнути автомобіль в режим дощу, снігу або льоду, а також адаптувати до нових умов дросельну заслінку, коробку автомат і систему DSC.

Основою Adaptive Surface Response є технологія Terrain Response, що гарантує водієві упевненість при пересуванні в дуже складних погодних умовах. За рахунок поєднання AdSR і AWD з авторською розробкою All Surface Progress Control, автомобіль Jaguar XF вважається унікальним в своєму сегменті, забезпечуючи при цьому ефективність і великі можливості.