MICROSOFT разом з VOLVO CARS зробили можливим спілкування людей і автомобілів.

12.01.2016

Чи готові до майбутнього? MICROSOFT разом з VOLVO CARS зробили можливим спілкування людей і автомобілів.

Пам'ятайте, як в «Лицарів доріг» Девід Хесселгофф спілкувався з KITT - автомобілем. Це було 33 роки тому, коли багато ще ходили пішки під столом. Сьогодні ж дві компанії представляють переносний пристрій для голосового управління.

Власники Volvo вже можуть розмовляти за допомогою Microsoft Band 2 зі своїми авто. Тепер легко можна налаштовувати навігацію, включати обігрів, давати інструкції, подавати звуковий сигнал, включати аварійку або обігрів салону за допомогою Volvo on Call.

У листопада 2015 компанії розповіли про спільну перспективної роботи: вперше в світі будуть використовувати технологію HoloLens в автомобілях. HoloLens - голокомпьютер, який можна використовувати для знайомства з авто і його покупки. У новому витку співробітництва партнери надали голосове управління. Таким чином підкреслюючи обопільне бажання розвивати інновації в автопромисловості.

«Volvo робить процес спілкування з авто (хоч як мене футуристично це звучало) зручним і легким за допомогою інновацій. Це (голосове управління) тільки перший крок в ері цифрових Автопомічник », - Томас Мюллер, віце-президент по розробці електричних, електронних систем Volvo Car Group.

Про останні розробки Volvo Cars ніхто не зможе сказати, що вони відносяться до автопромисловості в класичному розумінні. І компанія працює з новими партнерами, розробляючи і реалізовуючи нові бізнес-моделі.

«Нам не цікаві технології заради самих себе при процесі впровадження інновацій. Якщо інновація марна в полегшенні життя водія, нам нема чого використовувати такий продукт. Задумайтесь: хіба вам не хочеться мати прилад, за допомогою якого можна спілкуватися з авто? »- Запитує Клас Бендрик, старший віце-президент і директор по інф.технологіям VCG.

«Ми створюємо революцію разом з Volvo в управлінні авто. Хоча і ми тільки на початку шляху призначена для кращого розуміння можливостей технологій, які можуть збільшити водіям безпеку і управління авто ». - Пеггі Джонсон, виконавчий віце-президент з розвитку бізнесу в Microsoft

Вже цієї весни нова технологія буде запропонована клієнтам на ринках, де доступна послуга Volvo on Call.